Navigation Menu

Sunday 1 June 2014

Instagram post


Cao svima. Ovih dana sam u velikoj frci oko polaganja ispita, pa vam zbog toga nisam pisala. Moram sve ispite da zavrsim u prvom roku (ili prije njega) da bih mogla da idem za Ameriku. Osim toga, ni lap top mi ne radi (haos) , a do kompjutera je u mojoj kuci pretesko doci. Zbog toga sam odlucila da vam ovaj Instagram post napisem preko telefona, a nadam se da ce sledeci post biti duzi . Ljubim vas! :*

Svaku noc, nakon svih obaveza bih legla I gledala Vampirske dnevnike na prvoj plus. Sada, kada su se zavrsili petu sezonu skidam sa interneta.
Kad god ugrabim pravim selfie. Ova iznad je ,,bas ja ovih dana ,, . Pidzama, krevet i knjige u pozadini . :-)
Cek, ovo je modni blog? Nove stikle, savrsene su, vidjecete ih u nekom od buducih postova..
Pauza od ucenja. Moje omiljene jagode, kafa sa mlijekom, slatkisi i spremna sam!
Helikopter i ja :-)
Jos jedan selfie :-)
I jos jedan za dobro jutro. Uzivajte u ostatku dana! :*

2 comments:

  1. Preslatka, odakle je kacket

    ReplyDelete
  2. Jakoooo mi se svidja tvoj blog! Posebno onaj :Fashion disasters! :''') Zapratila sam te ;) Pogledaj moj modni blog i zaprati ga ukoliko želiš !
    ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    ReplyDelete