Navigation Menu

Monday 8 October 2012

Interesting day

Another working week is starting, Monday, a lot of things to do, going to University.. One of the ways to cheer up is interesting clothes, and with fabulous combination everything is possible, right? After a really hard day, you should go on a coffie with a friend, or run away somewhere in the countryside.   That is what I would do.
P.S.  Jacket and jeans you can find in „Laguna“ store in Nikšić. (  My pick. )
Naočare(sunglasses) Ralph Lauren
Patike(sneakers) Steve Madden
Majica(t shirt) Calliope















30 comments:

  1. Replies
    1. predobro! samo mi reci,zar ovo nisu isabel marant patikice? :)

      Delete
    2. Hvala. Nisu, ovo su Steve Madden patike, koje su uradile patike koje jako lice na patike Isabel Marant. Jeftinije su od Isabel Marant patika, mada ni njihova cijena nije prejeftina u odnosu na nas jadni standard :)..

      Delete
  2. A gdje je tacno taj butik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Butik se nalazi u City centru, na donjem spratu, preko puta butika Kappa :)

      Delete
  3. Ja sam iz Nk, ali nemam pojma gdje je taj butik???

    ReplyDelete
  4. Super je ova kombinacija, farmerke su prelepe!:)

    ReplyDelete
  5. jaooo
    extra ti je kombinacija :)
    gde si uzela patike ? isto u niksicu ?

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patike nisam, njih sam dobila iz inostranstva. Hvala puno :))

      Delete
  6. Love the shoes! Those are so hot right now, that blazer is also so so cute (:

    xoxo
    eclecticliving.org

    ReplyDelete
  7. Sve mi se jako svidja.Jeli taj sat sto visi u sklopu farmerica ili sta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, u sklopu farmerica je, pravi je, radi normalno :)

      Delete
  8. Steta sto nisam blizu Niksica,odma bi dosla po sako i farmerice!Da budem iskrena,na pocetku mi se nisi dopadala kao blogerka,ali postovi su ti sve bolji i bolji.Pratim te!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Bas volim kada od nekoga cujem da sam bolja :)

      Delete
  9. Sve mi se svidja, celokupna kombinacija, divno je sto si patike lepo uklopila uz ovakav sako, majica je savrsena kao i dzins :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVALA puno.. Ja volim ovakve kombinacije, u njima se osjecam dobro :**

      Delete
  10. Ti si jedna prelepa devojka!!! Super si je stil, svidjaju mi se slike, a i drugarica ti je bas lepa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zahvaljujem se i u drugaricino ime. :*

      Delete
  11. Replies
    1. Ralph Lauren su naocare, mama ih je davno kupila, ja uzela od nje :). Hvala..

      Delete